Geely Atlas Pro 2019
Geely Atlas Pro (Джилі Атлас Про) - кросовер класу «К1» з переднім або повним приводом. Фейсліфтінг моделі відбувся у 2019 році. На домашньому ринку модель відома під назвою Boyue Pro.
Geely Atlas Pro (Джилі Атлас Про) - кросовер класу «К1» з переднім або повним приводом. Фейсліфтінг моделі відбувся у 2019 році. На домашньому ринку модель відома під назвою Boyue Pro.
Вже є в Ютубі ролик з презентацією. І наскільки я пам'ятаю - у двох перших комплектацій повинна бути гідромеханічна коробка-автомат. А тут чомусь вказані в обох випадках DCT. Да правда?
+2ОТВЕТИТЬDanubecaptain, недодивився - все вірно (звернув увагу лише на прошу "сторінку", де в усіх версіях вказані DCT). Дві перші комплектації дійсно мають гідроавтомат.
+1ОТВЕТИТЬDanubecaptain, я теж не розумію, в усіх комплектаціях вказано робот DCT, хоча в презентації йшлося саме про гідротрансформато
+1ОТВЕТИТЬВ ТТХ вказано, що немає задньої камери, це правда (лише передня і бокові) ? Також дивно, що немає "сліпих зон", дуже корисна річ
+1ОТВЕТИТЬДенис Пирський, хоча в презентації чітко вказано про камери 360, так що помилка лише на сайті
+1ОТВЕТИТЬЦе середнє авто, воно не набагато дешевше за конкурентів, нічим не краще за них і просто авто. Але питання до цього автомобіля виникають не з точку зору його як продукту (в нього є свої переваги і свої недоліки, як в будь якого авто). Питання виникають до компанії, яка активно освоює ринок раші, має свій завод в Білорусі та активно сплачує податки ворого, допомагаючи тим самим вбивати наших людей. В баню такі авто, є купа інших конкурентів, з країн які нам допомагають і які припинили бізнес в мордорі
+7-2ОТВЕТИТЬ3xcool, Всі китайські автівки не припиняли там продажі, навіть такі як Кіа і Хюндай нібито не поставляють автомобілі, але якось поповнення йде через різні схеми, тому якщо заглибитися не так багато компаній на повну пішли з ринку цих 2-ох країн/
+3ОТВЕТИТЬ3xcool, те ж саме можна сказати і про Haval. Навіть більше! Вони мають завод не в Білорусі, а в ерефії. І тим не менше продовжують продаж своїх автомобілів у нас, іще й виводячи на ринок нові моделі. Чері теж розширює свою присутність в московії, розпочав продаж Ексідів. Китайці намагаються зайняти ринок, з якого номінально пішли європейці. Лише гешефт.
+3ОТВЕТИТЬКупив в максимальній комплектації, червону.
Для розуміння відгуку, попередній авто - Шевроле Круз 2014, 1.8б АТ, хетчбек.
- Чому купив Джилі? Відкриваєш гаманець, бачиш там 25+- тисяч. Відкриваєш Авторіа, клікаєш там повний привід, автомат. Конкурентів як таких немає. (ASX та Outlander - старенькі овочі на варіаторі, з салоном рівня Ланцер 10. Vitara - маленька і старенька. MG - ну таке) Отже або зібльшувати бюджет (хоча там теж нічого такого, ну може Хавали) або розглядати топ Атлас Про.
Чому нове авто? Логічно, бо нове і бо за таку ж ціну неможливо отримати такий ефект "нового" авто. Усякі там фюжн, мазди чи навіть тусани 2018 виглядають як авто попереднього покоління, особливо в салоні. Я ж хотів, щоб різниця між Крузом і новим авто була значна і відчутна, по салону.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Поки встиг наїздити менше тисячі км, але:
1. Ергономіка для малих людей, чудова, для 185 - норм. Сидіння не ідеально зручні, кут і довжина подушки просто норм. Кермо могло б трошки більше регулюватись по вильоту, але сумарно 4/5. Спина не боліла у довгій дорозі ( В крузі болить), нога також (тут помагав круїз)
2. Двигун не дав якогось супер вау ефекту. Ймовірно швидший ніж Круз, на приблизно секунду що з нуля, що на трасі. Але для його маси 1700 кг - поводить себе адекватно. 4/5
3. Економія - наче є) Можливо бортовий бреше, але з старт стоп і акуратною іздою в місті можна мати прблизно 9 чи менеше літрів, на крузі було 12. 4/5
4. Салон - дуже приємний на вигляд. Сучасний. Не космоліт, як в деяких китайців 2022, але і не таке старе як умовний Туан 2018.
4.1 Більшість матеріалів салону де теба, там м'які. Де не де твердо, але за ці гроші 5/5
5. Багажник - він є. В порівнянні із Крузом ніяких Вау в позитиивну чи негативну сторону. 4/5
6. Фари, автодяльнє - клас. Дальнє - клас. Ближній, незнаю. Чітка СТГ, але незвично в порівнянні із рефлектором Круза, який був налаштований де цієї границі не видно. Треба ставити пліч опліч і порівнювати. Але світить на рівні з новими Ауді чи Рав4. 4/5
7. Підвіска - комфортна але жорстка. Без оцінки.
8. Круїз - добре. Тримає швидкість та відстань адекватно. Автоматичне утримання в полосі іноді поводить себе не найкраще, в тих умовах де ти просто вимушений їхати по полосі. наприклд крутий поворот чи щось таке. В цілому на прямій норм. З частими і різкими поворотами - краще контролювати авто самому. В довгих поїздках дуже помагає. 4/5
9. Камери - чудесні.
10. Авто гальмування, воно є, слава богу не перевіряв. Надіюся допоможе в екстерній ситуації, добре що є, ніжж немає.
11. Клімат, працює адекватно. Вікна дійсно потіють якщо дуже мокро в салоні. Слід вручну ставити режим обдуву. 3/5
12. Три циліндри себе особливо ніяк не видають. Як і гібрид.
13. Немає Карплей чи Андроїд авто. Ізіконект не біль ніж ок, зійде. 3/5
Описую враження:
Перед покупкою був в Салонах мазди СХ5 (шмата)б не сподобалосьб виглядала старою і не сучасною. Хоча ззовні гарна. Хавал Н6 - був Вау ефект. Дарго топ - ще більший вау. Новий топ Тусан - крива мультимедія напрягла, нащо її обрубувати і повертати до водія, але в цілому норм. Новий Спортейдж - шмата, таке собі. Тігго 7 про і Джетур, теж норм.
І того, загальне врадення таке, авто виглядає, їде і відчувається на 4,5 бали. Є недоліки, але в цілому за ці гроші - хороше, рекомендую. Для порівняння, у вас є 230 доларів. Самсунг буде поганенький, Сяомі буде топ і кілька дрібних проблем, Айфон за такі гроші хіба бу і старий. Так і цей Джилі, він наче телефон Сяомі. Хороший Китайський бренд, за хорошою ціною і параметрами, хоч і не дотягує до всяких айфонів.
bogdanzik, вийшов цілий відгук. Треба було його саме у відгуки і вставити, щоб потім доповнювати. Буде цікаво слідкувати за подальшою експлуатацією. А за такий розгорнутий пост дякую.
+4ОТВЕТИТЬПодивився останній огляд Ярослава. Висновок можна зробити такий: сама адекватна модель - це середня комплектація з 6-ступеневим гідроавтоматом. Всі інші електронні помічники (типу утримання в смузі руху, чи адаптивний круїз), якими відрізняється максимальна комплектація - не дуже потрібні, особливо в наших умовах, коли розмітки часом нема взагалі. Все необхідне (а іноді навіть і зайве) в середній компектації є. Звичайний круїз, парктроніки спереду і ззаду, включаючи камери - цього цілком достатньо для комфортного переміщення. Єдине, чого не вистачає - повного приводу. Але він для багатьох не є необхідністю, і як правильно зауважив Ярослав потрібен тільки для рушання з місця при слизькій дорозі, оскільки саме авто не призначене для підкорення справжнього бездоріжжя.
+2ОТВЕТИТЬDanubecaptain, ну, я з Ярославом незгідний. В мене робот і робот себе веде чудово. Ніграма не гріше ніж гідроавтомат на Шевроле Круз чи авто схожого рівня.
+2ОТВЕТИТЬbogdanzik, Ярослав тільки сказав, що коробка не відразу реагує на натискання педалі газу. Але це відноситься до більшості роботів - вони бережуть зчеплення. Взагалі ДСГ більше підходить до заміського руху, в місті до її роботи треба пристосовуватися. На сьогодні дитячі хвороби ДСГ наче всі вилікувані.
+2ОТВЕТИТЬЗ'явилася нагода подивитися цей Атлас "вживу", щоправда без тест-драйву. Автомобіль склав на мене позитивне враження. Розташування приладів відповідає моєму смаку - прилади і екран медіа вписані в передню панель, а не стирчать із неї, пластик м'який там, де він має бути м'яким, місця на задніх сидіннях, якщо сідати "сам за собою", навіть для людей, вищих за мене на зріст, більш ніж достатньо, спинка заднього сидіння регулюється за наклоном (два чи три фіксованих положення, як і в моєму Колеосі). Екран мультимедіа з чіткою картинкою і мені дуже сподобалась реалізація трьохвимірної картинки, хоча до таких речей я взагалі-то байдужий. Багажне відділення комусь може видатись замалим, але воно мені здалося не меншим за Кіа Спортейдж, який знаходився в тому ж салоні. Ще одна позитивна річ - капот на газових упорах (що останнім часом не є само собою зрозумілим). Про те, що зовні мені автомобіль подобається своєю формою, я вже мовчу, бо це вже справа смаку. Вердикт можна висловити кількома словами: "А чому б і ні!", особливо враховуючи, що частина техніки взята від Вольво.
+5ОТВЕТИТЬ